Horario especial de verano: lunes a viernes de 8h a 15h ¡feliz verano!.

COMM112 Màrqueting per a empreses d'economia social - Modalidad Online

COMM112 Màrqueting per a empreses d'economia social
Materiales incluidos:
SCORM 1
Referencia del pack formativo
Referencia EF_305755-2101
Duración del pack formativo
Horas 40 h
Área de formación - Comercio, Gestión de Compras y Control de Almacén
Área de formación Formación Empresarial, Marketing y Recursos Humanos
Tipo de modalidad del pack formativo
Modalidad Online
Precio del pack formativo
Precio No disponible
[Precio visible sólo para usuarios registrados]

UNIDAD DIDÁCTICA 1. INTRODUCCIÓ AL MÀRQUETING

  1. L'opció de l'orientació al mercat com a filosofia d'empresa.
  2. Assemblatge de l'orientació al mercat amb la política d'empresa.
  3. La realitat empresarial i el seu entorn. Identificació i comprensió dels factors de canvi.

UNIDAD DIDÁCTICA 2. EL SERVEI D'INFORMACIÓ DEL MÀRQUETING.

  1. Els sistemes d'informació i les organitzacions
  2. Tipus de sistemes d'informació
  3. Disseny de sistemes d'informació
  4. Implantació del sistema d'informació
  5. El paper estratègic dels sistemes d'informació

UNIDAD DIDÁCTICA 3. ESTABLIMENT DELS OBJECTIUS DEL MÀRQUETING

  1. Màrqueting analític
  2. Estratègies bàsiques: segmentació
  3. Estratègies bàsiques: posicionament

UNIDAD DIDÁCTICA 4. GESTIÓ DEL MÀRQUETING: EINES DE MÀRQUETING PER A EMPRESES D'ECONOMIA SOCIAL

  1. Màrqueting estratègic
  2. Màrqueting operatiu
  3. El mix de màrqueting