COMM0028 Aparadorisme Estratègic I Visual Design - Modalidad Online

COMM0028 Aparadorisme Estratègic I Visual Design
Materiales incluidos:
SCORM 1
Referencia del pack formativo
Referencia EF_395767-2401
Duración del pack formativo
Horas 35 h
Área de formación - Marketing, Publicidad y Comunicación
Área de formación Formación Empresarial, Marketing y Recursos Humanos
Tipo de modalidad del pack formativo
Modalidad Online
Precio del pack formativo
Precio No disponible
[Precio visible sólo para usuarios registrados]
Producto no disponible en estos momentos

UNIDAD DIDÁCTICA 1. EVOLUCIÓ I IMPORTÀNCIA DE L'APARADORISME

  1. Identificació de l'aparadorisme com a eina de comunicació del comerç al detall.
  2. - Aparador com a element difusor de tendències.
  3. - Aparadorisme a nivell internacional.
  4. - Interpretació de la fusió entre el món de les arts i la venda.
  5. Explicació del paper de la digitalització a l'aparador.
  6. - Sensors i ciència de la dada aplicada a l'aparadorisme.
  7. - Aparador interactiu.
  8. Anàlisi de la imatge exterior de l'establiment.
  9. - Aparador.
  10. - Rètol.

UNIDAD DIDÁCTICA 2. EL MERCAT, LA CLIENTELA I LA MARCA

  1. Descripció dels conceptes de mercat, clientela i persones consumidores.
  2. - Concepte de mercat i mercat potencial.
  3. - Tipus de clientela i persones consumidores.
  4. Diferenciació entre experiència de compra i experiència de la clientela.
  5. - Experiència de compra.
  6. - Experiència de la clientela.
  7. Anàlisi dels conceptes d'identitat de marca i màrqueting aplicat al comerç minorista.
  8. - Retail màrqueting.
  9. - Visual merchandising.

UNIDAD DIDÁCTICA 3. ELEMENTS DE L'APARADOR

  1. Identificació dels elements estructurals d'un aparador.
  2. - Elements de fixació i revestiments.
  3. - Materials d'ambientació, elements mòbils i sistemes animació.
  4. - El maniquí com a element d'exposició.
  5. - Elaboració d'un look segons la marca.

UNIDAD DIDÁCTICA 4. TÈCNIQUES DE DISSENY D'APARADORS

  1. Identificació dels principis bàsics del muntatge d'aparadors.
  2. - Característiques fonamentals d'un aparador.
  3. - Noves tendències d'aparadorisme.
  4. Disseny de l'aparador.
  5. - Elecció i manipulació de materials.
  6. - Elecció de la temperatura i la tipologia dels colors cromàtics.
  7. - Dinàmiques de llums i composició de la il·luminació.
  8. - Línies, volums i superfícies de l'aparador.
  9. - Tècnica del Product Placement: línia imaginària i localització del punt.
  10. Utilització de la creativitat per al disseny d'aparadors.
  11. - Aplicació d'exercicis pràctics per fomentar la creativitat.

UNIDAD DIDÁCTICA 5. GESTIÓ I DIRECCIÓ DE L'APARADOR

  1. Identificació de l'aparadorisme estratègic.
  2. - Definició d'aparadorisme estratègic
  3. - Aplicacions de l'aparadorisme estratègic.
  4. - Planificació de l'aparador.
  5. - La maqueta.
  6. - El pressupost.
  7. - La programació dels productes a exposar.
  8. - El muntatge de l'aparador.
  • Aquest Curs COMM0028 Aparadorisme Estratègic I Visual Design us ofereix una formació especialitzada en la matèria dins de la Família Professional de Comerç i Màrqueting. Amb aquest Curs COMM0028 Aparadorisme Estratègic I Visual Design l'alumne serà capaç de desenvolupar-se dins del sector i confeccionar aparadors mitjançant l'ús de diferents tècniques de creativitat i disseny, alineant-se amb els valors i l'estratègia de marca del negoci.